cc-pl - Re: [Cc-pl] o copy-paste, w "Internet Standard"

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: "Grzegorz Pacek" <greg AT pacek.name>
  • To: "Creative Commons Polska" <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] o copy-paste, w &quot;Internet Standard&quot;
  • Date: Thu, 16 Mar 2006 15:53:04 +0100

cytowane tu orzeczenie pozostało bez komentarza, jeśli jednak ktoś chciały
taki komentarz przeczytać to odsyła do pokonferencyjnej publikacji "Dokąd
zmierza prawo autorksie we współczesnym świecie?" (w ramach tej właśnie
konferencji w zeszłym roku doszło do otwarcia CC-Polska). Publikacja
dostępna na stronach konferencji www.forumip.pl

pzdr

gp