cc-pl - Re: [Cc-pl] konferencja w Szczecinie

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: "tomasz szybalski" <alexanderthegreat AT wp.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] konferencja w Szczecinie
  • Date: Thu, 16 Mar 2006 15:11:08 +0100

witam!
oczywiście, każdy, kto tylko jest zainteresowany może uczestniczyć w
konferencji. z tego co wiem, będzie tam też niemała delegacja inspektorów
ZAiKSu oraz policjantów z sekcji do walki z przestępczością gospodarczą:-).
Frekwencja jest bardzo cenną sprawą i organizowanie projektów tego typu daje
dużo satysfakcji, gdy znajdują one licznych odbiorców.
reasumując-zapraszamy!
pozdrawiam,
Tomasz Szybalski

Dnia 16-03-2006 o godz. 11:40 Marek Zakowicz napisał(a):
> Czy nie-studenci też mogą wysłuchać konferencji? Na jakich zasadach?
> Obsada jest taka, że chętnie urwał bym się z pracy na te dwa dni...
>
> Pozdrawiam,
> Marek
> --
> "No co Ty, chyba nie wierzysz w mamę? Kto to w ogóle miałby
> być?"
> fragment dyskusji prowadzonej przez bliźniaków w brzuchu
> matki
> (obserwator
> nieznany)

"3 x Malle" - płyty z filmami Louise Malle'a i konkurs
z cennymi nagrodami. Z nowym numerem "Kochankowie" na DVD.
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fzwierciadlo2.html&sid=696