cc-pl - Re: [Cc-pl] Propozycja nazw licencji

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Alek Tarkowski <alek.tarkowski AT creativecommons.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] Propozycja nazw licencji
  • Date: Tue, 12 Apr 2005 16:04:18 +0200

Marku,

Jesli spojrzysz na Justyny i moja oryginalna propozycje, proponowalismy 'niekomercyjne'.

Zreszta masz racje, tylko poprzedni Twoj email mi przypadkiem dobrze nie wyjasnil, o co Ci chodzi. Podejrzewam tez, ze nikt nie probuje przechnac np. slowa 'nikomercyjna' ze zlej woli, albo traktowac to bezkrytycznie. czasem chwile zajmuje wyjasnienie sobie nawzajem roznych spraw.

Wiki postawilem po to, zeby cos takiego mozna bylo latwo zmienic (wiki, czyli zmienia kazdy, a nie tylko ja) i dodac sensowny komentarz. najwyzej zmieni sie to z powrotem. i najwyzej jeszcze raz, itp.

Alek Tarkowski
--
Koordynator
Creative Commons Polska / Poland