cc-pl - Re: [Cc-pl] p2p

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: "Jakub Mrozowski" <phibro AT wp.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] p2p
  • Date: Fri, 17 Nov 2006 21:31:40 +0100

Dnia 17-11-2006 o godz. 14:18 Wojciech Kotwica napisał(a):

> Właśnie dlatego pozostaję przy swojej opinii, iż używanie w ogóle
> tego pojęcia jest nie tylko niepotrzebne, ale szkodliwe. Prawnicy,
> którzy wiedzą, że chodzi o wielki worek, do którego wrzucono różne
> różności, rozmaicie regulowane przez prawo i rodzące odmienne
> problemy, w istocie wcale nie potrzebują operować na poziomie worka,
> bo to nic nie daje. Natomiast osoby, które są tego nieświadome,
> termin "własność intelektualna" wprowadza w błąd. Podwójnie: przez
> użycie słowa "własność" i przez operowanie workiem.
> Dlatego z satysfakcją odnotowałem powyższą wypowiedź, potwierdzającą
> [...]

Przepraszam, nie uczestniczyłem w Waszej dyskusji ani jej nie obserwowałem.
Czy moglibyście przypomnieć, czemu uważacie, że termin "własność
intelektualna" wprowadza nieprawnika w błąd, a w szczególności, czemu nie
powinno się operować słowem "własność" ?

Dzięki,
pozdrawiam,
Kuba

WROCŁAWSKIE TARGI PRACY! Największe Targi Pracy w Polsce, ponad 150
firm, tysiące ofert pracy - Wrocław 22.11.2006 Hala Ludowa - Zobacz:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fd36.html&sid=935