cc-pl - Re: [Cc-pl] licencje CC i pola eksploatacji

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Maciej Nowak <prawnik AT studio.strefa.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] licencje CC i pola eksploatacji
  • Date: 13 Nov 2006 00:28:05 +0100

Przepraszam że tak z biegu ale trafiłem na dyskusje tak ad hoc..

Oczywiście że licencje są źle napisane! No ale przyzanm że mnie to akurat nie
dziwi...
Natomiast stwierdzenie że licencje bez wyraźnie określonych pół eksploatacji
sa nieważne jest błędem do kwadratu...Zasady dotyczące zawierania umów
cywilnoprawnych tego tak nie przekreslają...