cc-pl - Re: [Cc-pl] jeszcze raz NC

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Justyna Hofmokl <justyna.hofmokl AT creativecommons.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] jeszcze raz NC
  • Date: Mon, 03 Oct 2005 13:20:16 +0200

Witam,
cieszy aktywność na liście i fajna idea na promocję CC. Róbmy składanki, skoro jest materiał i chętni. Ja bym się na razie psychologami i strategiami specjalnie nie przejmowała. Trzeba zebrać materiał i rozpropagować informację wśród zainteresowanych sklepów/knajp. Co do ulotek i materiałów to trzeba o tym pomyśleć, choć jak wiecie z funduszami stoimy kiepsko.
Co do komercyjnych wykorzystań muzyki na CC to również żadnych wątpliwości nie mam, przecież chodzi o to, żeby muzyka poszła w lud!
Idę dalej walczyć z grypą pod pierzyną.

Pozdrawiam,

Justyna Hofmokl

cezos wrote: