cc-pl - [Cc-pl] [Fwd: Re: Re: jeszcze raz NC]

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Justyna Hofmokl <justyna.hofmokl AT creativecommons.pl>
  • To: Cc-pl AT lists.ibiblio.org
  • Subject: [Cc-pl] [Fwd: Re: Re: jeszcze raz NC]
  • Date: Tue, 04 Oct 2005 13:41:03 +0200

Przesyłam list Jarka, który chce się włączyć w akcję.

Witam, tu Jarek Jaworski. Chętnie właczyłbym się w akcjepromocji pomysłu
"składankowego", zwłaszcza na łamach mojego pisma ILUSTRATOR
[www.ilustrator.info] wychodzącego w Toruniu, Bydgoszczy oraz na portalu o2.pl. Jestem
też z zawodu dziennikarzem i mógłbym spróbowac przekonac kolegów po fachu do
rozpropagowania takiej koncepcji u nas [a mamy kilkanaście pięknych i wielkich
hipermarketów różnych sieci :)))].

Jarry

Justyna Hofmokl
Koordynator Creative Commons Polska