cc-pl - Re: [Cc-pl] jeszcze raz NC

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: cezos <cezos AT tutaj.com.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] jeszcze raz NC
  • Date: Tue, 4 Oct 2005 14:17:41 +0200

Hello lips,

Tuesday, October 4, 2005, 1:58:07 PM, you wrote:

> Alek Tarkowski napisaƂ(a):

> A ja w ogole jestem przeciwny. Creative Commons ma dostarczac licencje,
> a nie angazowac sie w konkretne projekty. Lepiej bedzie, by Creative
> Hipermarket byl tym czym jest w tej chwili: projektem labela Disfish, a
> nie oficjalna akcja CC Polska.
> Jest wiele powodow, dla ktorych ten model jest lepszy: od problemow
> natury prawnej poczawszy a na wizerunkowych skonczywszy.
> Z tego samego powodu odradzam angazowanie sie CC w tworzenie baz danych
> muzyki on-line. Stworzenie takiego autoryzowanego serwisu podkopuje
> [...]

Lips - chyba zle kombinujesz, choc morale masz wysokie
Atomizacja, rozproszenie - to slabosc
Zadepcza nas. Centrala wcale nie oznacza zdalnego, centralnego
kierowania, a jedynie wieksza mozliwosc dostepu w jednym miejscu.
Po co rezygnowac z rzeczy tak oczywistych.
Czy chcialoby ci sie przeczytac ksiazke, gdybys kazda strone musial
kupic w innym, czesto odleglym sklepie?

--
Best regards,
cezos mailto:cezos AT tutaj.com.pl