cc-pl - Re: [Cc-pl] odpowiedz

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Krzysztof Siewicz <siewi AT interia.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] odpowiedz
  • Date: 12 Apr 2005 13:58:19 +0200

Witam!

> Podtrzymję swoje poprzednie zdanie, a priori nie ma żadnych podstaw aby
> uznać postanowienia licenji CC za niedozwolone klauzule umowne.

Powtorze raz jeszcze, ze wcale nie mam zdania przeciwnego. Prosze nie
traktowac moich wypowiedzi jako zarzutow, lecz po prostu jak pytania. Uwazam,
ze wyjasnienia takie jak Twoje powinny zostac zebrane i opublikowane, co
tylko przyczyni sie do zainteresowania tymi licencjami, bowiem przyszli
licencjodawcy CC-PL moga miec pytania podobne do moich. W kazdym razie
przepraszam, jezeli zachowalem sie jak tzw. troll, ale juz taka mam przekorna
nature. :)

> a czy nie można w drodze umowy (czyli za obopólną zgodą) rozszerzyć
> granic dozwolonego użytku?

A czy wtedy to, co jest objete ustawowo dozwolonym uzytkiem zostaje spod tej
regulacji "wyjete"?

Pozdrawiam,
Krzysztof Siewicz

Wszystko o MOTORYZACJI >>> http://link.interia.pl/f186a