cc-rs - Re: CC Serbia Debata o drugom nacrtu nacionalne CC licence BY NCSA3.0 14 - 21.11.07.

cc-rs AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Serbia

  • From: "apascg" <apascg AT EUnet.yu>
  • To: "Creative Commons Serbia" <cc-rs AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: CC Serbia Debata o drugom nacrtu nacionalne CC licence BY NCSA3.0 14 - 21.11.07.
  • Date: Wed, 21 Nov 2007 12:36:13 +0100

Super komentar. Narocito deo and to maintain the CC "brand-recognition" for the movement behind the licenses
Ono sto se danas najcesce zove brand, kod nas u pravu zig, definise se kao : pravno priznanje psiholoske funkcije simbola. Neko ime, neka slika- automatski podseca na nesto ili se vezuje (tacno ili pogresno) za nesto, aktivira predstavu koju imamo.