cc-rs - Re: [Cc-.rs/.yu] Komentari, predlozi....

cc-rs AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Serbia

  • From: Nena Antic <advocat_studio AT yahoo.com>
  • To: Nikola Smolenski <smolensk AT eunet.yu>, cc-rs AT lists.ibiblio.org
  • Subject: Re: [Cc-.rs/.yu] Komentari, predlozi....
  • Date: Thu, 15 Mar 2007 07:00:25 -0700 (PDT)

Nikola Smolenski <smolensk AT eunet.yu> wrote:

Da li ima smisla i potrebe u licenci direktno referencirati zakon? Na primer,
u ovom slucaju:

e. „Delo" je originalna duhovna tvorevina ili kreacija, prema clanu 2 Zakona o
autorskom i srodnim pravima, koja se daje na raspolaganje pod uslovima ove
Licence.

Ne, u ugovorima to nije potrebno.

> " a. Svaki put kada Sticalac licence distribuira, umnožava ili javno
> saopštava Delo ili
> Zbirku na način opisan u članu 3, Davalac licence, povodom Dela, nudi
> prijemniku."
> mozda: primaocu?

A meni je nesto drugo zapalo za oko - Sticalac ili Sticatelj?

Sticalac, po Zakonu

Nena