cc-rs - Re: [Cc-.rs/.yu] Komentari, predlozi....

cc-rs AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Serbia

  • From: Nikola Smolenski <smolensk AT eunet.yu>
  • To: cc-rs AT lists.ibiblio.org
  • Subject: Re: [Cc-.rs/.yu] Komentari, predlozi....
  • Date: Thu, 15 Mar 2007 08:45:15 +0100

On Tuesday 13 March 2007 13:41, biro iz beograda wrote:
> Buduci da smo iz umetnicko-autorske branse i da cemo ove licence i
> koristiti sto nas jako raduje,
> osvrnuli bi se na recenicu u kojoj se definise sta je Delo.
> e. „Delo" je originalna duhovna tvorevina ili kreacija koja se daje na
> raspolaganje pod
> uslovima ove Licence.
> e. "Work" means an original intellectual creation put at disposal under
> the terms of this
> License.
> mozda: Delo je originalna intelektualna tvorevina ili kreacija koja se
> [...]

Da li ima smisla i potrebe u licenci direktno referencirati zakon? Na primer,
u ovom slucaju:

e. „Delo" je originalna duhovna tvorevina ili kreacija, prema clanu 2 Zakona
autorskom i srodnim pravima, koja se daje na raspolaganje pod uslovima ove
Licence.

> " a. Svaki put kada Sticalac licence distribuira, umnožava ili javno
> saopštava Delo ili
> Zbirku na način opisan u članu 3, Davalac licence, povodom Dela, nudi
> prijemniku."
> mozda: primaocu?

A meni je nesto drugo zapalo za oko - Sticalac ili Sticatelj?