cc-pl - Re: [Cc-pl] Teksty-?meksty

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: cezos <cezos AT tutaj.com.pl>
  • To: Justyna Hofmokl <justyna.hofmokl AT creativecommons.pl>
  • Cc: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] Teksty-?meksty
  • Date: Wed, 9 Nov 2005 11:24:27 +0100

Hello Justyna,

Dziękuję za odpowiedź, Justyna.
Nieszczęście polega na tym, że oboje mamy w pewnym sensie rację :)
W wielu kwestiach zgadzam się z Tobą, ale nadal utrzymuję,
że należy "dodać gazu".
Ja się nie licytuję, bo to bez sensu. Ja tylko podaję przykłady
udanych inicjatyw i tego się trzymajmy.

Zupełnie natomiast rozbił mnie post Alka, który okrągłymi zdaniami
próbuje łatać dziurę w moście. A już stwierdzenie, że Creative Laif
źle działa jest absolutnie absurdalne. Chyba zupełnie zapomniałeś, że
płyta jest jedynie pewnym zwieńczeniem akcji w której na łamach LAIFA
informowaliśmy 2 numery wcześniej bardzo obszernie i dokładnie o
ideach CC. Jasne, były pewne niedociągnięcia przy płycie, jak zwykle przy
działaniach "harcerskich" (czytaj szybkich, wariackich,
bezbudżetowych), ale bilans zysków i strat jest niewątpliwie dodatni
po stronie zysków (niematerialnych).
Alek, wiem że CC Polska to nie fundacja, ale i ty sam dobrze wiesz jak
dalece więcej może zdziałać niż ja - osoba prywatna w kwestii
pozyskiwania finansowania.

--
Best regards,
cezos mailto:cezos AT tutaj.com.pl