cc-pl - Re: [Cc-pl] Teksty-?meksty

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Glazia <agata_glazewska AT yahoo.com>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] Teksty-?meksty
  • Date: Tue, 8 Nov 2005 14:55:52 -0800 (PST)

czesc,
mysle, ze to nie jest kwestia wewnetrznej potrzeby ;) wiec jesli nie zglosi
sie nikt bardziej
kompetentny, kto w dodatku moglby zrobic to szybciej niz ja, chetnie podejme
sie tlumaczenia,
jesli moze poczekac do niedzieli; nie jestem znawca tematu jak osoby, ktore
sie tu najczesciej
wypowiadaja, i kazdy artyk, ktory czytam nt. cc, wnosi cos do mojego
rozumienia tej idei; chodzi
mi o to, ze od czegos trzeba zaczac :)

pozdrowienia
agata