cc-pl - Re: [Cc-pl] Teksty-?meksty

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Marek Futrega <futrega AT mimuw.edu.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] Teksty-?meksty
  • Date: Wed, 9 Nov 2005 15:43:37 +0100 (CET)

On Wed, 9 Nov 2005, Alek Tarkowski wrote:

Co przeciętny polak wie o CC? NIC. Wie paru ludzi z branży muzycznej,
bo od roku robie w niej dym na ten temat (i Lipszyc i paru innych robi).

Tu wracamy do tego, co juz pisal Marek. Dyskusje typu "kto wie o CC?" - "nikt nie wie o CC!" sa bezprzedmiotowe. Skad wiecie, ze nikt nie wie? I nie wiem, czemu nagle macie pretensje do tego, ze na spotkania o CC przychodzi malo osob. Spodziewaliscie sie rozentuzjazmowanych tysiecy?

Alek, ja nie mialem pretensji, ze malo kto wie o CC, a juz na pewno nie na to, ze przychodzi malo osob na spotkania o CC (bo nawet nie wiem, ile przychodzi). Nie mieszaj mniej prosze z Cezarym, z ktorym roznie sie bardzo pogladami.

Jesli na cos narzekalem, to na strone CC i nikle szerzenie sie CC wsrod polskich internautow, co stwierdzam wylacznie na podstawie wlasnych obserwacji.

Marek