cc-rs - [Cc-.rs/.yu] evo i nesto od autora koji koriste licencu...

cc-rs AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Serbia

  • From: Edi Bon <edibon AT EUnet.yu>
  • To: cc-rs AT lists.ibiblio.org
  • Subject: [Cc-.rs/.yu] evo i nesto od autora koji koriste licencu...
  • Date: Tue, 27 Mar 2007 22:36:26 +0200

Zdravo svima,

Dakle, ako je ovo vec prevod neke opste priznate licence, koliko je zapravo
potrebno da ta licenca bude potpuno savrseno prevedena? Odnosno, moje pitanje
glasi, posto ova licenca nije izmisljena ovde, nego vec postoji i preuzeta je ,
da li je onda potrebno da idemo u toliko detalja? Da li taj prevod zapravo,
sluzi vise tome, da ta licenca bude pristupacnija u ovom govornom podrucju, ili
da njena validnost bude iznad osnovne verzije od koje se poslo? Ako je ono
prvo, onda zakljucujem da je zaista nepotrbno toliko komplikovati sa sitnicama, ako
pak nije, onda..
.
Dakle, po mom licnom misljenju, prevod je OK, ali ja nisam pravnik, vec neko ko
bi samo koristio tu licencu. I zapravo vec sam je i koristio, ali u hrvatskoj i
generickoj verziji. Koliko kapiram, bilo koja lokalizacija bi trebalo da se
poziva na original, i da se nesuglasice oko licence, razresuju pozivanjem na
osnovnu licencu. U tom slucaju potpuno je svejedno koju licencu koristimo, zar
ne?

Dakle, ozvanicimo vec jednom tu licencu, jer je stvarno vreme da je imamo i mi!

Pozdrav,

Edi