cc-pl - Re: [Cc-pl] [Inne] Licencja w usa

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Marek Żakowicz <marek.zakowicz AT gmail.com>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] [Inne] Licencja w usa
  • Date: Sun, 24 Jan 2010 23:31:40 +0100

Witam,

W dniu 24 stycznia 2010 14:35 użytkownik Shot (Piotr Szotkowski)
<shot AT hot.pl> napisał:
> Krzysztof Siewicz:
>
> A czy to w praktyce można jakoś ograniczyć?

Może wystarczy ograniczenie prawne - np.
klauzula w regulaminie serwisu, mówiąca, że "z serwisu mogą korzystać
wyłącznie obywatele jakiegoś kraju" + zapis, że "korzystając z serwisu
potwierdza się spełnienie warunków regulaminu".

Pozdrawiam,
Marek
--
"Jeżeli czegoś jestem pewny to głównie swoich wątpliwości."
(Dekalog Współczesnych)