cc-pl - Re: [Cc-pl] [Inne] Licencja w usa

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Jakub Kubalski <jackthemoon AT tlen.pl>
  • To: cc-pl AT lists.ibiblio.org, Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>, djfire AT interia.eu
  • Subject: Re: [Cc-pl] [Inne] Licencja w usa
  • Date: Fri, 22 Jan 2010 10:20:33 +0100

Zakładając, że teoria skutku ma tutaj zastosowanie (w zw. ze sprawą
yahoo.fr), to miejsce położenia serwera nie ma znaczenia.

ZAiKS posiada umowy dwustronne z większością Organizacji Zbiorowego Zarządu
na świecie. Poprzez takie umowy ma mozliwość reprezentowania "globalnego"
repertuaru na terenie Polski.

W przypadku sporu sądowego czesto ZAiKS jest niedbaly i pisma ich procesowe
mozna łatwo zdyskredytowac ( zwłaszcza w obliczu wciąż świeżego wyroku Sądu
Najwyższego, zgodnie z którym ZAiKS świadczy zbiorowy zarząd jako
przedsiębiorca - ergo musi przedstawiac wszystkie dowody i okoliczności
faktyczne w pozwie).

Ale to całkiem spore ryzyko.

Musi pan to wszystko skalkulowac, aby sie oplacalo.

Pozdrawiam

Jakub Kubalski