cc-pl - Re: [Cc-pl] Licencje Share Alike

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: "Shot (Piotr Szotkowski)" <shot AT hot.pl>
  • To: cc-pl AT lists.ibiblio.org
  • Subject: Re: [Cc-pl] Licencje Share Alike
  • Date: Sat, 23 Jan 2010 14:21:06 +0100

kmilczarek AT poczta.sii.org.pl:

> Rozumiem już z tego co napisałeś, że muszę użyć, CC-BY-NC-SA i oprócz
> tego nie mogę użyć żadnej innej, jako dodatkowej. Gdzie mogę znaleźć
> w treści licencji, informację o tym, że nie wolno mi udostępnić dzieła
> zależnego na jakiejś innej licencji _oprócz_ CC-BY-NC-SA?

Wydaje mi się, że odpowiedź, której szukasz, brzmi „w ustawie o prawie
autorskim i prawach pokrewnych”. Gdyby nie było CC-BY-NC-SA nie mógłbyś
dzieła zależnego¹ wykorzytać w ogóle²; CC-BY-NC-SA mówi, że jeśli
swoje dzieło wydasz na CC-BY-NC-SA, to możesz z tego dzieła zależnego
skorzystać.

¹ zakładam, że nie będącego w domenie publicznej ani
nie będącego na na jakiejś otwartej licencji typu GFDL

² poza dozwolonym użytkiem, ale z tego co piszesz nie o to tu chodzi

— Shot
--
Kumpel właśnie się przeprowadza. A mają od sześciu miesięcy kota-znajdę,
który u nich je i sypia. I poszedł do sąsiada, że może chcieliby wziąć