cc-pl - Re: [Cc-pl] Licencje Share Alike

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: <kmilczarek AT poczta.sii.org.pl>
  • To: "Creative Commons Polska" <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] Licencje Share Alike
  • Date: Fri, 22 Jan 2010 23:59:18 -0000

Natomiast jeśli wziąłeś dzieło na licencji CC-BY-NC-SA i stworzyłeś na
jego podstawie dzieło pochodne to nie masz żadnego wyboru i musisz
swoje dzieło pochodne również opublikować na licencji CC-BY-NC-SA. No
chyba, że się skontaktujesz bezpośrednio z twórcą dzieła oryginalnego
i nakłonisz go do udostępnienia Ci jego dzieła do stworzenia Twojego
dzieła pochodnego i udostępnienia Twojego dzieła pochodnego za jego
zgodą na licencji CC-BY czy jakiejkolwiek innej.

Dzięki. O to właśnie mi chodziło. Rozumiem już z tego co napisałeś, że muszę użyć, CC-BY-NC-SA i oprócz tego nie mogę użyć żadnej innej, jako dodatkowej. Gdzie mogę znaleźć w treści licencji, informację o tym, że nie wolno mi udostępnić dzieła zależnego na jakiejś innej licencji _oprócz_ CC-BY-NC-SA? Bo wydawało mi się tak samo, ale nie mogę znaleźć w treści licencji niczego, z czego by to wynikało, dlatego się zapytałem.
Pozdrawiam
Konrad Milczarek