cc-pl - [Cc-pl] Pacem In Terris

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: "anirawojan" <anirawojan AT tlen.pl>
  • To: cc-pl AT lists.ibiblio.org
  • Subject: [Cc-pl] Pacem In Terris
  • Date: Wed, 20 Dec 2006 22:07:44 +0100

Proszę Koleżeństwa,
nie chcę zawracać gitary, ale skoro dyskusja dalej sie toczy, to muszę
sprostować :
> Anira wypowiadała się przeciw profesorowi prawa z Harvardu, z jednej
> strony, a pratakując
> jego osobę (nazwisko, pozycję zawodową, narodowość), a nie poglądy - tak
> odległe od komunizmu, jak wolność i prawda.

Jest dokładnie odwrotnie niz wyżej opisano/ jesli mam juz cokolwiek atakować
- wybieram poglądy tego człowieka, a nie jego narodowść, nazwisko i pozycje
zawodową.Znam sie na prawie autorskim tyle, ile da sie po zaliczeniu
egzaminów na UW z tego przedmiotu i pokrewnych, np. cywila, a jako autor i
producent wiem o rzeczach tez inaczej.
Jako chrześcijanka pracuje nad soba, żeby nie ranic słowem, dlatego
pzrepraszam komunistów.
Tata mi powiedział, że Polska potrzebuje króla i ja mu wierzę.
Idzie Król, Pacem in Terris

anira