cc-pl - [Cc-pl] koniec świata prawników

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: anirawojan AT tlen.pl
  • To: cc-pl AT lists.ibiblio.org
  • Subject: [Cc-pl] koniec świata prawników
  • Date: Wed, 22 Mar 2006 08:22:25 +0100

W tej sytuacji, o której pisze Paweł, powołując się na orzeczenia
sądowe, ja zamierzam stosować obywatelskie nieposłuszeństwo wobec
durnego prawa. Moja logika opiera się na oczywistości jeżeli A to B.
Jezeli jest materiał umieszczony w internecie to można z niego
korzystać. mówiąc prosto "po to to jest", polecam Antoninę
Kłoskowską, jak stare wino, w "Socjologii Kultury"

Autorzy i Producenci, posiadajacy prawa, którzy chcą uniknąć
cytowania i/lub wskazywania chronionych pzrez siebie utworów w
internecie muszą bądź ich tam nie umieszczać bądź składać publiczne,
dostępne deklaracje jasno wskazujace, że dany utwór znalazł się w
sieci bez ich wiedzy i/Lub zgody.Tak robią producenci fonogramów i
muzycy, którzy walczą z piractwem.
houk
anira wojan