cc-pl - Re: [Cc-pl] Napisy, napisy....

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: "Jarek Jaworski" <jaworski AT ilustrator.info>
  • To: cc-pl AT lists.ibiblio.org
  • Subject: Re: [Cc-pl] Napisy, napisy....
  • Date: Wed, 21 Dec 2005 13:24:32 +0100

Użyłem uproszczenia dla zobrazowania pewnej myśli - myśli o tym, że film to
praca zespołowa.
Tu każdy zalezy od każdego.

Nie chcę brnąć w kwestie prawne, bo nie do tego jestem stworzony - w każdym
razie celem mojej wypowiedzi pierwotnej było zwrócenie uwagi na to, że być
moze Gutek i Duszyński mają troche racji w tym, że walczą o zablokowanie
serwisów, oddajacych w użytkowanie napisy do filmów.
Tak sobie myśle, że robienie polskich serwisów może wspomagać nieco proceder
nielegalnego ściągania filmów, których nie ma u nas w polskojęzycznych
wersjach. Gdyby nie było gotowych napisów, wiele osób nie zdecydowałoby sie
na ścigniecie filmu, którego nie rozumieją bo jest po szwedzku czy chińsku.
To poddawałem do przemyślenia, nie stawiając sie po żadnej ze stron i
czekajac na Wasze uwagi. Bo może nie mam racji wcale.

Pozdrawiam serdecznie - świątecznie. Jarry