Sympa Menu

cc-rs - Re: [CC Serbia] Krsenje autorskih prava

cc-rs AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Serbia

  • From: Vidoje Spasic <vidoje_spasic AT yahoo.com>
  • To: Creative Commons Serbia <cc-rs AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [CC Serbia] Krsenje autorskih prava
  • Date: Wed, 28 Oct 2009 15:44:45 -0700 (PDT)

Kolega,
Blog se prema Zakonu o aut. i srodnim pravima moze smatrati autorskim delom, pod opstim uslovima - originalnosti i forme. Dakle, ako konkretan blog ispunjava te uslove, a uveren sam da da, moze se traziti sudska zastita zbog povrede aut. dela. Naravno za to treba bilo kakav dokaz da si autor nekog bloga, vremenski pre nekog drugog.
Pozdrav,
Vidoje Spasic