cc-rs - Re: [CC Serbia] Krsenje autorskih prava

cc-rs AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Serbia

  • From: "vlidi @slobodnakultura.org" <vlidi AT slobodnakultura.org>
  • To: Creative Commons Serbia <cc-rs AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [CC Serbia] Krsenje autorskih prava
  • Date: Wed, 28 Oct 2009 12:10:47 +0100

Zdravo, Nenade.

verovatno imaš pravo da ih tužiš, pod uslovom da je na tvom blogu licenca upotrebljena u skladu sa pravilima o tome kako se koristi.
Samo ti kao fizičko lice i jesi autor, i samo ti i imaš pravo da tužiš nekoga ko zloupotrebljava tvoj sadržaj - nezavisno od licence koju si koristio.
Hajde pošalji adresu članka sa tvog bloga i adresu članka u tim novinama na kojima je "prenesen" sadržaj, pa da vidimo konkretan slučaj.
Verovatno je dobra ideja i da napraviš screenshot oba članka, ako će ti možda biti potrebno kao neka vrsta dokaza.
Pozdrav,
vlidi

P.S. .... ali ti je jasno da takvi sudski procesi ovde traju "u nedogled" (nezavisno od licence, isto bi bilo i da je "full copyright")?