cc-rs - Re: [CC Serbia] Krsenje autorskih prava

cc-rs AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Serbia

  • From: dkozul AT isp.b92.net
  • To: "Creative Commons Serbia" <cc-rs AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [CC Serbia] Krsenje autorskih prava
  • Date: Wed, 28 Oct 2009 15:25:21 +0100 (CET)

Na zalost, ovakvih slucajeva ima cesto. Kao sto ti je Vlidi rekao, a veruj
mu, razvlacenje po sudovima bi moglo da traje unedogled. Ne verujem da ce
uopste i pocesati na tvoju pretnju, ali sa druge strane ako mi tako budemo
razmisljali onda im otvaramo vrata da to ucine i sledeci put, sto vecina
medija i radi.
Mozda mogu da ti pomognem da ih preko NUNS-a napadnemo ili da objavimo
pricu u e-novinama o kradji.
Pozdrav,

Dejan