cc-rs - Re: [CC Serbia] Krsenje autorskih prava

cc-rs AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Serbia

  • From: Драган Сатарић <dragan.sataric AT gmail.com>
  • To: Creative Commons Serbia <cc-rs AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [CC Serbia] Krsenje autorskih prava
  • Date: Wed, 28 Oct 2009 15:26:37 +0100

To Marko...., svaka ti je Njegoševa... :)

Ja sam za top listu nepismenih.
Nipoštio ne bih nazvao top listom pirata (da ne blatimo časno ime piratsko :).

2009/10/28 Marko Djordjevic <marko.homoludens AT gmail.com>
zanimljivo je da ostalih tekstova (koji se vide na fotki) ima i na sajtu blica:
http://www.blic.rs/blic_nekretnine.php?id=117847
http://www.blic.rs/blic_nekretnine.php?id=117846
http://www.blic.rs/blic_nekretnine.php?id=117844

i da samo tvog teksta nemaju na sajtu. :)

da li ga je bilo pa su ga obrisali nakon tvog poziva ili nemas tu informaciju?
upravo zbog ovkvih stvari mrzim to "E.B." u novinama. jer ako je taj
novinar prekopirao ceo tvoj tekst (i fotku), verovatno mu nije ni prvi
ni poslednji put.

ostaje pitanje kako da se (nasim sudovima) dokaze da je tvoj tekst
objavljen pre nego sto ga je blic stampao...

inace, i za ostale na listi, vec neko vreme razmisljam o tome da
napravimo jedan sajtic na kome cemo da skupljamo i pravimo "crnu
listu" onih koji krse slobodne licence kod nas. i da jednom godisnje
dodeljujemo nagrade. jer ako vec sudovi ne rade, makar da imamo mesto
za skretanje paznje.
mogli bi da se organizujemo oko toga.