cc-rs - [CC Serbia] Krsenje autorskih prava

cc-rs AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Serbia

  • From: radoya <radoya AT gmail.com>
  • To: cc-rs AT lists.ibiblio.org
  • Subject: [CC Serbia] Krsenje autorskih prava
  • Date: Wed, 28 Oct 2009 11:25:29 +0100

Pozdrav svim clanovima ove liste.
Profesionalno se bavim blogging-om od 2003. godine.

Jos od prvih bloggerskih dana svi moji blogovi licencirani su CC licencom, prvo globalnom, a od nastanka CC srbija i ovom nacionalnom licencom.

Na zalost, imam slucaj da je jedan dnevni list objavio moj tekst, a da se pri tome nije obazirao na uslove koriscenja koja su definisana licencom " Creative Commons Attribution 3.0 Serbia License". Kada sam kontaktirao urednika pomenutog lista on je bio neprijatan i na taj nacin omalovazio i mene i moje pravo na sopstveni autorski tekst u smislu "Ko si ti? Koga ces ti da tuzis?"

Imam li ja pravo kao fizicko lice na osnovu CC licence da tuzim taj dnevni list?

Pozdrav svima i hvala.

Nenad