cc-rs - Re: [CC Serbia] Krsenje autorskih prava

cc-rs AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Serbia

  • From: Marko Djordjevic <marko.homoludens AT gmail.com>
  • To: Creative Commons Serbia <cc-rs AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [CC Serbia] Krsenje autorskih prava
  • Date: Wed, 28 Oct 2009 15:59:55 +0100

:)

ni ja to ne bih nazvao piratima, ali rec poput "lista nepismenih" mi deluje
ok.
mozda "anti-pirati" - jer pirati oslobadjaju sadrzaj - a ovi slobodan
sadrzaj zatvaraju pod full copyright-om. i ukoliko nikako ne reagujemo
mozemo da mi ispadnemo pirati, a ne tvorci slbodnog sadrzaja.

lista "Без поштовања лиценци" koju ste napravili na vikipediji je
super pocetak. jer je wikipedia, sigurno, anti-piratima najostecenija
produkcija kod nas.

trebalo bi da se danas vidim sa rancicem pa cemo popricati i o tome.

ja mogu da prihvatim na sebe da napravim taj sajt, samo bi mi koristio
neki input, sta je sve bitno da bude na njemu i na kojoj adresi da ga
stavimo. mozda poddomen http://creativecommons.org.rs? mozda neki
drugi, samo da ga podrzi sto vise nas kako bi imao efekta.