cc-pl - Re: [Cc-pl] cóż to za obużenia ???

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Wojciech Kotwica <wkotwica AT post.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] cóż to za obużenia ???
  • Date: Wed, 16 Aug 2006 14:47:52 +0200

Dnia 14-08-2006 o 21:07:22 seweryn siewert <sewerynsiewert AT o2.pl> napisał:
a polskie środowisko zwiazane GNU czy CC "byle grupą" chyba
nie jest?

Poważnie? Macie już za sobą całe polskie środowisko GNU? ;J :P

Bardzo wątpię.

[btw. co to jest "środowisko GNU"? :P]

Ludzie noszący koszulkę z antylopą? :)

PP wystartowała fatalnie. Programu brak, więc nie wiadomo, jakie
CELE stawia sobie partia? Po co w ogóle powstaje (powstała?)?

Na serwerze nie ma prawie nic. Prócz byle jakiego tłumaczenia
programu szwedzkiej partii.
Ani nie znam ludzi, ani nie wiem, co chcą osiągnąć.
Może nie czytali C&B ESR-a, może nie wyciągnęli wniosków:
żeby przyciągnąć innych, trzeba pokazać, choć z grubsza,
cel działania i coś konkretnego samemu zrobić na początek.
Owszem, i cel, i napoczęta robota mogą się podczas rozwijania
przedsięwzięcia zmienić. Ale zaczynanie *publicznych* działań
partii od tego, że się w Internecie wystawi stronę główną
i kilka pustych podstron, "w budowie", świadczy o nieprzemyślanym,
niepoważnym podejściu. Plus kfiatki, o których wspomniał SasQ.
Wygląda to na wakacyjny słomiany zapał.

"Ja z synowcem na czele i jakoś to będzie..." mnie odstrasza.

--
HQ