cc-pl - Re: [Cc-pl] jeszcze raz NC

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Glazia <agata_glazewska AT yahoo.com>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] jeszcze raz NC
  • Date: Fri, 30 Sep 2005 03:24:37 -0700 (PDT)

jestem marketingowcem, moge sie podjac zbadania preferencji hipermarketow; najchetniej wyszlabym poza same tylko hipermarkety, jesli juz nie w zakresie krojenia dla nich projektu, to przynajmniej w zakresie badania potrzeb sklepow; piszac o sieciowkach, mialam na mysli sklepy takie jak 'zara'; <hmmm> hipermarkety nie sa chyba wysublimowane wystarczajaco, zeby sobie zadawac tyle trudu w kwestii doboru muzyki; natomiast gdyby udalo sie zrobic dobra analize rynku i stworzyc muzyke odpowiadajaca wymaganiom sieci, to i hipermarety pewnei chetnie by skorzystaly; moglby to byc genialny produkt, z jednej strony masowy, z drugiej pozbawiony mielizny charakterystycznej dla masowek; po drugie, stymulowanie sprzedazy muzyka to stara socjotechnika i z pewnoscia ozz'y maja te przewage, ze oferuja gotowce w szerokim wyborze; ale gdybysmy mieli te analize, to mozna sie pokusic o zaprojektowanie muzyki spelniajacej okreslone funkcje; pewnie konieczne bylyby badania uwairygadniajace te funkcje; robienie takich badan byloby bardzo kosztowne, ale sprobuje cos znalezc w tym, nad czym juz ktos pracowal; znalazlam tez zajawke, ze jest w polsce firma zajmujaca sie tworzeniem muzyki dla hipermarketow, ale nie mam dostepu do archiwum; moge sie tym zajac wieczorem, bo teraz brak mi na to czasu, chyba ze ktos z was ma dostep do archiwum newsweeka (http://newsweek.redakcja.pl/wydania/artykul.asp?Artykul=395&Strona=1)

agata

lips <minus AT free.art.pl> wrote:
cezos napisa³(a):

> Na Creative Collective juz zrobilem zajawke dla muzykow.
> http://cc.tutaj.com.pl
> Zgadzam sie - trzeba to zebrac swiadomie.
> Lips - dowiedz sie co kochaja hipermarkety :), a ja to tak potem uloze

Jasne, ja mam sie tylko dowiedziec, a ty odwalisz cala ciezka robote ;-)
Niestety, moge miec w najblizszym czasie klopoty z tym zadaniem. Jedyny
sposob to znalezc odpowiedniego czlowieka ktory sie tym zajmowal. Ktos
ma jakies pomyhsly?
I troche narzekactwa na koniec - moglbys nauczyc sie poprawnie cytowac?
Szukanie dwoch linijek ktore dopisales do calego watku gdzies na koncu
emaila jest meczace. Ciecie niepotrzebnych cytatow nie jest az takie
trudne :-)
pozdr
Lipszyc