cc-pl - Re: [Cc-pl] jeszcze raz NC

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Wlodek Kierus <wlodek_k AT poczta.onet.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] jeszcze raz NC
  • Date: Fri, 30 Sep 2005 11:44:18 +0200

> W zasadzie bazą jest już i tak internet + wyszukiwarka
> Yahoo umożliwiająca szukanie po licencjach CC. Musiałbym być jednak
> strasznie
> zapalonym i strasznie skąpym właścicielem sklepu, żeby szukać i samemu
> składać
> utwory znajdujące się w takiej bazie, zamiast po prostu zapłacić tantiemy i
> spokojnie puszczać radio nastawione na popularną stację.

dlatego pisalem o fotografii - jest ona wg mnie bardziej unkalnym produktem,
tzn trudniej zdobyc zdjecie zrobione w Suwalkach o 19 we wtorek, niz utwor
ktory jest coverem beatlesow - mozna oczywiscie kupic takowe zdjecie z
agencjii foto (o ile jakas akurat bedzie miala takie zdjecie). Wiec w tym
przypadku moze chodzic nie tylko o cene, ale o dostepnosc "produktu".
Istniejace serwisy np. plfoto.com zastrzegaja ALL - gdyby ich namowic na
CC...

--
wlodek kierus