cc-pl - Re: [Cc-pl] jeszcze raz NC

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: lips <minus AT free.art.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>, cezos <cezos AT tutaj.com.pl>
  • Subject: Re: [Cc-pl] jeszcze raz NC
  • Date: Fri, 30 Sep 2005 11:45:25 +0200

cezos napisaƂ(a):

> Na Creative Collective juz zrobilem zajawke dla muzykow.
> http://cc.tutaj.com.pl
> Zgadzam sie - trzeba to zebrac swiadomie.
> Lips - dowiedz sie co kochaja hipermarkety :), a ja to tak potem uloze

Jasne, ja mam sie tylko dowiedziec, a ty odwalisz cala ciezka robote ;-)
Niestety, moge miec w najblizszym czasie klopoty z tym zadaniem. Jedyny
sposob to znalezc odpowiedniego czlowieka ktory sie tym zajmowal. Ktos
ma jakies pomyhsly?
I troche narzekactwa na koniec - moglbys nauczyc sie poprawnie cytowac?
Szukanie dwoch linijek ktore dopisales do calego watku gdzies na koncu
emaila jest meczace. Ciecie niepotrzebnych cytatow nie jest az takie
trudne :-)
pozdr
Lipszyc