cc-pl - Re: [Cc-pl] Pluginy

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Alek Tarkowski <alek AT creativecommons.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] Pluginy
  • Date: Sat, 19 Jun 2010 19:59:09 +0200

Krzysztof,

Co rozumiesz przez "programy, które mają możliwość pracy z kodem
licencji CC"? Czy chodzi Tobie o sytuacje takie jak w przypadku Open
Office, gdzie zdaje się istnieje nakładka dodająca do plików metadane CC
(której pewnie malo kto używa...) - czy też o coś innego? Bo takich
programów jest chyba niewiele, mechanizmy licencyjne są przede wszystkim
"zaszywane" w różne serwisy, trochę pracy włożono też w dodawanie
metadanych licencyjnych do różnego rodzaju plików (.png, .mp3), ale
wydaje mi się, że nie są to prace zbyt zaawansowane.

Ja ze swej strony spróbuję dowiedzieć się czegoś w centrali CC.

Pozdrowienia,

Alek