cc-pl - Re: [Cc-pl] Licencja dla FWiOO

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Jan Jackowicz-Korczyński <jan.korczynski AT gmail.com>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] Licencja dla FWiOO
  • Date: Wed, 16 Jun 2010 12:43:04 +0200

Ja zajmuję się systemem CMS JOOMLA.
Mógłbym pomyśleć o zrobieniu nakładki do CMS Joomla (programuję), która by p;ozwalała do każdego artykułu wybrać odpowiednią licencję.
Wyświetlała by się ona przy każdej pozycji, a autor wybierałby ją z listy dodatkoym przyciskiem funkcyjnym dodawanym do edytorów systemu.
Wiem jak to zrobić od strony kodu i funkcji użytkownika.
Czy odnośnie do spraw merytorycznych ktoś ,mnie wesprze.
Myślę, ze w Pierwszych dniach lipca mógłbym się z tym uporać.

System mógłby być docelowo otwartym kompnentem do dodawiania dowolnych nowych licencji.

Kto pomoże merytorycznie?

Jan Jackowicz-Korczyński
e-creative project coordinator
eduwww.net