cc-pl - Re: [Cc-pl] Ciekawy raport o warunku NC

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Michał Karwowski <michal.karwowski AT adwokatura.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] Ciekawy raport o warunku NC
  • Date: Thu, 17 Sep 2009 17:52:53 +0200

Mówiąc szczerze przeglądałem je dosyć pobieżnie, ale w weekend spróbuję przysiąść nad wersją 3.0 i zastanowić się, do czego warto się przyczepić, szczególnie w kontekście uwag Jarka Lipszyca:)

Pozdrawiam,
===

Michał Karwowski

Powyższa informacja przeznaczona jest dla jej adresatów i może zawierać informacje poufne bądź objęte tajemnicą adwokacką. Wgląd do nich, ich przesyłanie, rozpowszechnianie lub użycie w inny sposób jest zabronione. Jeśli otrzymałeś niniejszą wiadomość przez pomyłkę prosimy o kontakt z nadawcą i wykasowanie wiadomości z wszystkich komputerów.

The information transmitted is intended only for the person or entity to which it is addressed and may contain confidential and/or privileged material. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or taking of any action in reliance upon, this information by persons or entities other than the intended recipient is prohibited. If you received this in error, please contact the sender and delete the material from any computer.