cc-pl - Re: [Cc-pl] Ciekawy raport o warunku NC

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Krzysztof Siewicz <siewi AT interia.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] Ciekawy raport o warunku NC
  • Date: Wed, 16 Sep 2009 20:37:02 +0200

Witam!

Michał Karwowski pisze:
A jakie zarzutu natury prawnej kieruje się do licencji? Czemu nie da się ich odratować?

O ile dobrze zrozumiałem Jarka Lipszyca, to nie kieruje on zarzutu do wszystkich licencji CC, lecz do jej konkretnego wariantu "NC".

Przeglądałem ostatnio polskie wersje licencji CC i nie rzuciły mi się w oczy jakieś istotne wady konstrukcyjne.

Czy przeglądał Pan najnowsze wersje 3.0? Jeżeli znalazł Pan nawet jakieś nieistotne wady to bardzo chętnie się o nich dowiemy.

Pozdrawiam,
Krzysztof Siewicz

Praca za granicą? Zobacz oferty!
http://link.interia.pl/f2331