cc-pl - Re: [Cc-pl] p2p - rozmowa z autorem

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: SasQ <sasq1 AT go2.pl>
  • To: "Creative Commons Polska" <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] p2p - rozmowa z autorem
  • Date: Wed, 22 Nov 2006 21:36:55 +0100

Dnia 22-11-2006 o 09:18:10 ILUSTRATOR-redakcja <ilustrator-info AT o2.pl> napisał:

SasQ
Czy.... twój rozmówca wie, że przytaczasz jego wypowiedzi publicznie?

Jakby nie wiedział, to bym nie przytaczał :-P
Zresztą namawiam go żeby zapisał się tutaj i sam bronił swojego zdania
[i może przy okazji dowiedział coś więcej o licencjach CC ;)].

I z ciekawości - przytaczasz je dosłonie [copy-wklej], czy uładzasz
wycinając, naturalne dla wielu ludzi "brzydkie wyrazy", i wstawiając
w ich miejsce to zabawne "LOL"?
:))

Zabawne to jest zmienianie tematu jak się już nie ma o czym mówić ;)
Jak już pisałem:

S> Wypowiedź wysłałem bez zmian, nic nie weryfikowałem, bo nie lubię
S> cenzury i zakłamania.

Nic nie wycinam, nic nie "upiększam", wszystko leci praktycznie bez
zmian [co najwyżej poprawiam polskie litery jak gdzieś sie "nie odbiły"].
A to zabawne "LOL" to po prostu "<lol2>" czyli emotka GG, której na
tej liście oczywiście sie "nie krenci" ;> więc wszelkie takie emotki
zamieniłem na ich IRCowe odpowiedniki. I to tyle "korekty".
Właściwie to nie wiem skąd pomysł, żebym miał coś przekręcać?
Potraktuję to więc jako prowokację ;J

--
SasQ

Programowanie gier: http://www.wsi.edu.pl/~sistudem/