cc-pl - [Cc-pl] Odp: p2p - rozmowa z autorem

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: "Jakub Mrozowski" <phibro AT wp.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: [Cc-pl] Odp: p2p - rozmowa z autorem
  • Date: Mon, 20 Nov 2006 19:54:10 +0100

Szkoda gadać.

tylko jeden cytat:
D: Po pierwsze: dostaję z tego takie grosze, że strata niewielka.
A tu byłbym sławny :-D
S: ;-> No to ciekawe co na to ludzie, którzy z książek potrafią wyżyć...
S: Ale wtedy z kolei chyba nie zrobi im róznicy, czy będą mieć
alufelgi w Porshe, czy nie :-P

Niezłe podejście.
A swoja drogą widać (a i tak było wiadomo wcześniej), którzy autorzy będą się
cieszyć, jeżeli ich utwory trafią do sieci. Ci którzy i tak na nich nie
zarabiają i nikt ich nie zna... No może nie wszyscy (ale jeżeli już tak robią
to ich wybór - nieprzymuszony)... ale to żaden argument.

pozdr.
K.