cc-pl - Re: [Cc-pl] (brak tematu)

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: cezos <cezos AT tutaj.com.pl>
  • To: minus <minus AT free.art.pl>
  • Cc: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] (brak tematu)
  • Date: Fri, 6 Jan 2006 23:09:18 +0100

Hello minus,

> Placimy mnostwo podatkow w
> tej czy innej formie. Kompromis polegajacy na oblozeniu nam jeszcze
> jednym podatkiem - na rzecz artystow, za posrednictwem organizacji
> zbiorowego zarzadzania - wydaje mi sie rozsadny biorac pod uwage
> spoleczne zyski: legalizacje niekomercyjnej wymiany w sieci.

Lips,

Czyś ty oczadział, przecież to nie oznacza żadej legalizacji.
Nadal będą ścigać i karać, tyle, że teraz wyciągną na to kasę od nas.
Z bandytami sie nie dyskutuje, Lips, bandytyzm się zwalcza :)
Opodatkuj sie jeszcze od bekania po jedzeniu, ale mnie tego nie proponuj.

Przecież ta cała projektowana ustawa to stek bzdur. Czytaliście to
dokładnie. Wiecie co oznacza? Jeśli nie, to zapytajcie prawników. To
kolejny absurdalny i powszechny haracz.

--
Best regards,
cezos mailto:cezos AT tutaj.com.pl