cc-rs - [CC Serbia] Prevod opisa licence

cc-rs AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Serbia

  • From: Nikola Smolenski <smolensk AT eunet.rs>
  • To: Creative Commons Serbia <cc-rs AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: [CC Serbia] Prevod opisa licence
  • Date: Tue, 03 Nov 2009 14:09:55 +0100

Nisam siguran ko je za ovo "nadlezan" ali da skrenem paznju: tekst nezvanicnog opisa CC licenci je promenjen, tako da se donji deo teksta ispisuje na engleskom jeziku: http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/deed.sr . Prevod treba osveziti, ja mogu da prevedem tekst, ali ne znam tehnicki kako da posaljem prevod.

Druga stvar, vidim da Unported nije prevedeno. Ovo bi valjalo prevesti, u poslednje vreme sam imao prilike da koristim srpski naziv licence i strci. Nisam siguran kako najbolje, verovatno ce Nena imati predlog.

I treca stvar, mnogo je bre dugacko "deliti pod istim uslovima". Dugacko je i u tekstu, dugacko je nekom reci, treba nam nesto krace. Na primer "isti uslovi", "deliti isto" ili stagod, samo da je kratko a tacno.