cc-pl - Re: [Cc-pl] (brak tematu)

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Shot - Piotr Szotkowski <shot AT hot.pl>
  • To: cc-pl AT lists.ibiblio.org
  • Subject: Re: [Cc-pl] (brak tematu)
  • Date: Sun, 13 Nov 2005 18:11:47 +0100

Witam.

Marek Futrega:

> Nie widzisz roznicy pomiedzy udostepnianiem materialow, ktorych koszt
> kopiowania dzieki internetowi jest bliski zeru (wyzej wymienione),

...oraz te, o których mowa w tym wątku. I tak zostały zrobione
(jak zrozumiałem - w ramach obowiązków pracownika państwowej uczelni),
i tak już są w Sieci. Po co ograniczać do nich dostęp?

> a prowadzeniem darmowych kursow za friko, ktore wymagaja pracy
> ludzi i sie nie skaluja, a ktorych to niektorzy tu pragneli?

Ale gdzie ja napisałem, że oczekuję prowadzenia darmowych kursów? Ja bym
chciał, żeby były dla mnie dostępne materiały, które utrzymywany z moich
(podatnika/abonenta) pieniędzy pracownik uczelni/radia/telewizji i tak
musi przygotować w ramach swoich służbowych obowiązków. Co jest w tym
niedorzecznego?

Pozdrav
-- Shot
--
It is a curious thing that every creed promises
a paradise which will be absolutely uninhabitable