cc-pl - Re: [Cc-pl] Jaki komunizm?

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: minus <minus AT free.art.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] Jaki komunizm?
  • Date: Mon, 16 May 2005 09:04:33 +0200

Dnia 15-05-2005, nie o godzinie 17:17 +0200, Krzysztof Siewicz
napisaƂ(a):

> Pytam, czy komonizm (jak go zdefiniowalem w poprzednim mailu) sprawdzi
> sie w produkcji dobr innych niz programy komputerowe znane jako wolne
> oprogramowanie.

Pamietam Pana pytanie z Krakowa. I nadal wydaje mi sie, ze moja
odpowiedz byla jedyna mozliwa: jesli bedziemy na rzecz patrzec z punktu
widzenia efektywnosci, to daleko nie zajedziemy. Nie mam pojecia, czy
pisane wspolnie ksiazki beda lepsze czy gorsze, nie wiem czy mozna
wyprodukowac w ten sposob film i wprowadzic go do kin (mozliwe, ze sie
nie da, ale jeszcze chyba nikt nie probowal) etc. Nie wiem. Zobaczymy.
Mam nadzieje, ze tak. Nalezy probowac.
Bo tu chodzi o wolnosc. Tylko o to. Jesli Pan tego nie rozumie, to sie w
zaden sposob nie dogadamy. Nie o lepszy sposob robienia pewnych rzeczy
bo nie chodzi tu o metode. Tu chodzi o wolnosc. O to, by oddano nam
kulture, ktora do nas nalezy.
pozdrawiam
Lipszyc