cc-pl - [Cc-pl] Jaki komunizm?

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: cezos <cezos AT tutaj.com.pl>
  • To: cc-pl <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: [Cc-pl] Jaki komunizm?
  • Date: Sun, 15 May 2005 16:11:14 +0200

Hello cc-pl,

Ze zgrozą przeczytałem rozważania pana Krzysztofa Siewicza, kolejne
zresztą z cyklu "jak mały Józio wyobraża sobie CC". To doskonały dowód
na to, że Lessig rzeczywiscie wiele przeoczył i że wiedza na temat CC
upowszechniana w ten sposób w jaki czyni to "kwatera główna" w Stanach
czyni wiecej złego niż dobrego.
Proponuje przeczytać sobie mój list otwarty do Lessiga opublikowany na
stronach CREATIVE COLLECTIVE:

http://www.tutaj.com.pl/geeklog/public_html/article.php?story=20050514211913519

a panu Siewiczowi spieszę wytłumaczyć iż w CC nie chodzi wcale o żadne
"remiksy" czy "collage" (jak rzeczywiscie nieudolnie przedstawiają to
czasem amerykanie (i nie tylko)), lecz o możliwość nieskrępowanej i otwartej
współpracy.

--
Best regards,
cezary ostrowski mailto:cezos AT tutaj.com.pl