aifia-pt - Re: [AI] Aplicativos Online

aifia-pt AT lists.ibiblio.org

Subject: Arquitetura da Informação (em Português)

  • From: "Helio Miguel" <heliomsf AT gmail.com>
  • To: "Arquitetura da Informação (em Português)" <aifia-pt AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [AI] Aplicativos Online
  • Date: Fri, 28 Mar 2008 23:16:45 -0300

Só é bom tomar cuidado com o que vc coloca de foto lá. Parece que os Termos de Serviço são bem abusivos. Dificilmente na prática eles usariam isso contra um usuário, mas sempre é bom saber a que tipo de coisa estamos nos submetendo (muitas vezes sem saber):

(http://blog.wired.com/monkeybites/2008/03/photoshop-expre.html)

8 Use of Your Content. Adobe does not claim ownership of Your Content. However, with respect to Your Content that you submit or make available for inclusion on publicly accessible areas of the Services, you grant Adobe a worldwide, royalty-free, nonexclusive, perpetual, irrevocable, and fully sublicensable license to use, distribute, derive revenue or other remuneration from, reproduce, modify, adapt, publish, translate, publicly perform and publicly display such Content (in whole or in part) and to incorporate such Content into other Materials or works in any format or medium now known or later developed.

Helio Miguel
heliomsf AT gmail.com
+55 (41) 8819-6010