cc-pl - Re: [Cc-pl] wiadomości sejmowe stanowią informację publiczną

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Jan Winczorek <Jan.Winczorek AT aster.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] wiadomości sejmowe stanowią informację publiczną
  • Date: Tue, 16 Oct 2007 00:55:34 +0200

Dnia 16-10-2007, wto o godzinie 00:46 +0200, Tomasz Ganicz napisał(a):

> O to właśnie należałoby spytać kancelarię Sejmu. Jak ona definiuje i
> rozróżnia "materiały urzędowe" od "pozostałych materiałów" - które
> podlegają w związku z tym ochronie autorskiej.

Tylko widzisz - jeśli:
1. Nie popełniam błędu w rozumowaniu, i
2. Nie istnieje jakiś nieznany mi przepis który by uzasadniał
postępowanie KS
to nie istnieje też nic, o co można ich pytać.

Praktyka KS - o ile się na nią nie zgadzamy - nie może stanowić
uzasadnienia dla twierdzenia, że "są takie rodzaje informacji
publicznej, które nie podpadają pod art. 4" bo to jest stawianie wozu
przed koniem.
--
Jan Winczorek <Jan.Winczorek AT aster.pl>