cc-pl - Re: [Cc-pl] wyswietlanie skanow ksiazek objetych prawami autorskimi

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: "Michał Trowski" <michal.trowski AT gmail.com>
  • To: "Creative Commons Polska" <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] wyswietlanie skanow ksiazek objetych prawami autorskimi
  • Date: Mon, 10 Sep 2007 23:00:27 +0200

Witam serdecznie,

to mój pierwszy post na liście, mam nadzieje, że nie ostatni.

Z pewnością układ graficzny publikacji, sposób prezentacji, dobór
rycin, zdjęć, grafik itd jest objęty ochroną prawno-autorską.
Jakkolwiek absurdalnie to nie zabrzmi.

W przeszłości Sąd Najwyższy za utwór uznawał nawet rozkład jazdy, ze
względu na graficzny układ, kolory itd zestawienia godzin odjazdów
pociągów ;)).

Najbezpieczniejszym wyjściem byłoby po prostu opublikowanie tekstu,
ale nie w formie skanu.

pozdrawiam

Michał Trowski

06 Sep 2007 12:06:12 +0200, Maciej Nowak <prawnik AT studio.strefa.pl>