cc-pl - [Cc-pl] ZASP

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Jaroslaw Lipszyc <jaroslaw.lipszyc AT wolnepodreczniki.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: [Cc-pl] ZASP
  • Date: Tue, 04 Sep 2007 21:07:07 +0200

Dzis dostalem pismo z ZASP. Jest to niewielki formularzyk (imie, nazwisko, numer konta) i niewielka umowa stanowiaca o przeniesieniu praw do wszystkich przeszlych i przyszlych wykonan artystycznych na ZASP.
To mnie zastanowilo. Jesli te pieniadze dla mnie czekaja, to dlaczego mam podpisywac umowe przenoszaca prawa? Czy one mi sie nie naleza zanim nie pozbawie sie praw?
Oto co zamierzam zrobic: wypelnic i wyslac formularz, ale nie umowe. A potem czekac i patrzec co zrobi ZASP.
pozdrawiam
Lipszyc

  • [Cc-pl] ZASP, Jaroslaw Lipszyc, 09/04/2007