cc-pl - Re: [Cc-pl] Blokowanie reklam - sprzeciw wobec komercji czy naruszenie praw twórcy serwisu

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: "Błażej Kaczorowski" <blazej.kaczorowski AT gmail.com>
  • To: "Creative Commons Polska" <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] Blokowanie reklam - sprzeciw wobec komercji czy naruszenie praw twórcy serwisu
  • Date: Mon, 27 Aug 2007 17:07:19 +0200

Jest jeszcze kwestia świadomości używania np. AdBlocka ....

np. serwis jamendo płaci z reklam artystom za ich muzykę na cc którą
możemy pobrać za free za pomocą torrentów.

Gdy tylko się o tym dowiedziałem dodałem całą stronę do whitelist,
teraz gdy czytam to co sie dzieje woku reklamy, stwierdzam, że jeśli
serwis dobrze jest w stanie zargumentować dlaczego te reklamy powinny
sie tam znaleźć a zwłaszcza co (i może ważniejsze w jaki sposób) jest
z tego finansowane.