cc-pl - Re: [Cc-pl] Blokowanie reklam - sprzeciw wobec komercji czy naruszenie praw tw ó rcy serwisu

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Wlodek Kierus <wlodek_k AT poczta.onet.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] Blokowanie reklam - sprzeciw wobec komercji czy naruszenie praw tw ó rcy serwisu
  • Date: Mon, 27 Aug 2007 13:19:30 +0200

Ja z kolei po prostu omijam serwisy ktore sa "zawalone" reklamami (przy czym
wcale nie sa male i biedna) jak np. gazeta czy onet. Nie widze powodu zebym
to ja poswiecal swoj czas (tez cenny wg mnie) na korzysc paru nedznych
groszy ktore dostanie od reklamodawcy wlasciciel serwisu.

Wiec jak zaczynaja sie na czyjejs stronie ladowac reklamy, to wychodze z tej
strony... i staram sie nie wrocic.

Istotna jest kwestia, czy ktos wstawia reklamy zeby utrzymac serwis/strone,
czy po prostu chce troche dorobic... tak jak wszyscy spamerzy i inne
takie...

--
wlodek kierus